“Dövlət orqanları tərəfindən həyata keçirilən xidmətlərin Elektron Reyestrinin yaradılması ilə bağlı tədbirlər haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2014-cü il 11 sentyabr tarixli 262 nömrəli Fərmanının 3-cü hissəsinin və “Dövlət Xidmətlərinin Elektron Reyestrinin aparılması Qaydaları”nın təsdiq edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2015-ci il 9 fevral tarixli 32 nömrəli Qərarının 2-ci hissəsinin icrası ilə əlaqədar Bakı şəhəri Pirallahı Rayon İcra Hakimiyyətinin fəaliyyət istiqamətlərinə və səlahiyyətlərinə uyğun olaraq göstərdiyi 19 xidmət Elektron Reyestr (dxr.az) informasiya sisteminə daxil edilmiş və təsdiqlənmişdir. Həmin xidmətlər Rayon İcra Hakimiyyətinin rəsmi internet səhifəsində (pirallahi-ih.gov.az – dövlət xidmətləri bölməsi) və məlumat lövhəsində yerləşdirilmiş, rəsmi internet səhifəsində xidmət ilə bağlı məlumatın Dövlət Xidmətlərinin Elektron Reyestrindən keçid vasitəsilə verilməsi (http://pirallahi-ih.gov.az/az/xidmetler.html) təmin edilmişdir.
Həmin xidmətlərdən yaşıllıqların götürülməsi ilə bağlı qərarın verilməsi xidmətinin həyata keçirilməsi üçün inzibati prosedurlar və digər məlumatlar təqdim olunur.
Xidmətin adı: |
Yaşıllıqların götürülməsi haqqında qərarın verilməsi |
Xidmətin məzmunu: | Yaşıllıqların götürülməsi ilə bağlı qərarın verilməsi |
Xidməti həyata keçirən dövlət orqanının və (və ya) onun struktur bölməsinin adı: | Rayon təsərrüfatı şöbəsi |
Xidmətin hüquqi əsası: | “Yaşıllıqların mühafizəsi haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun 13cü maddəsi
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2016-cı il 30 avqust tarixli 321 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Yaşıllıqların götürülməsi Qaydası” |
Xidmətin həyata keçirilmə formaları: | Xidmət yerinə gəlməklə müraciət və nəticənin kağız daşıyıcıda təqdim edilməsi |
Xidmətin həyata keçirilməsinin nəticəsi: | Rayon İcra Hakimiyyəti Başçısının Sərəncamı |
Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti: | 30 təqvim günü |
Dövlət rüsumu, Xidmət haqqı: | Xidmət ödənişsizdir. |
Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları: | Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 30.08.2016-cı il tarixli 321 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Yaşıllıqların götürülməsi Qaydası”nın 2-ci hissəsinə əsasən yaşıllıqların götürülməsinə dair ərizə yerli icra hakimiyyəti orqanında qeydiyyata alınır, 2 (iki) təqvim günü ərzində həmin qurum tərəfindən təqdim olunmuş sənədlər yoxlanılır və imtinaya əsas olmadığı təqdirdə, yaşıllıqların götürülməsinə dair rəyin alınması üçün qeyd edilən Qaydanın 2.5-ci bəndində göstərilən sənədlər əlavə olmaqla, Azərbaycan Respublikasının Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyinə müraciət olunur. Ərizəyə və ona əlavə olunmuş sənədlərə baxıldığı zaman aradan qaldırılması mümkün olan və rəyin verilməsindən imtinaya səbəb olmayan çatışmazlıqlar aşkar edildikdə, ərizəni qəbul edən yerli icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən bu barədə ərizəçiyə bütün çatışmazlıqlar göstərilməklə məlumat verilir və ərizəyə baxılma müddətinin axını dayandırılır. Çatışmazlıqların aradan qaldırılması barədə ərizəçinin yazılı məlumatı daxil olduqdan sonra müddətin axını bərpa edilir. |
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması: | Hüquqi şəxsin dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnaməsinin surəti
Daşınmaz əmlakın istifadədə olmasını təsdiq edən sənəd Daşınmaz əmlakın icarədə olmasını təsdiq edən sənəd Fiziki şəxsin şəxsiyyət vəsiqəsinin surəti Daşınmaz əmlak üzərində mülkiyyət hüququnu təsdiq edən sənəd Ərizə – sənədlər Kağız daşıyıcıda təqdim olunur |
Xidmətin həyata keçirilməsi üçün inzibati prosedurlar: | Vətəndaş qeyd olunan sənədlərlə birlikdə ərizə ilə rayon İcra Hakimiyyətinə müraciət edir. Rayon təsərrüfatı şöbəsi bununla bağlı müvafiq rəyin alınmasını təmin edir və həmin rəyə əsasən rayon İcra Hakimiyyəti Başçısı tərəfindən müvafiq qərar verilir. Xidmət üçün tələb edilən sənədlər (məlumatlar) kağız üzərində əldə edilir və xidmətlərin nəticəsi kağız üzərində təqdim olunur. |
Xidmətlərdən istifadə zamanı yaranan mübahisələrin məhkəməyəqədər (məhkəmədənkənar) həlli imkanları barədə məlumatlar | – İstifadəçi “İnzibati icraat haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 71-ci maddəsinə əsasən inzibati aktdan, inzibati aktın qəbul edilməsindən imtinadan və yaxud inzibati orqanın hərəkət və və ya hərəkətsizliyindən Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Administrasiyasına inzibati qaydada şikayət edə bilər.
– Ərizə və ya şikayət “İnzibati icraat haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 74-cü maddəsinə uyğun olmalıdır. Şikayətə “İnzibati icraat haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 78-ci maddəsində müəyyən olunmuş qaydada 1 ay müddətində baxılır. |
Xidmətlərlə bağlı məlumatlar, o cümlədən xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər barədə məlumatlar rayon İcra Hakimiyyətinin (012) 5565942 telefon nömrəsi vasitəsi ilə də əldə edilə bilər.
Həmçinin həmin xidmətlərdən elektronlaşdırılmış xidmətlər “Rəqəmsal İcra Hakimiyyəti” portalına (https://rih.gov.az/services) yerləşdirilmişdir. Rayon İcra Hakimiyyətinin rəsmi internet səhifəsində elektronlaşdırılmış xidmətlər ilə bağlı məlumatın “Rəqəmsal İcra Hakimiyyəti” portalına keçid vasitəsilə verilməsi (http://pirallahi-ih.gov.az/az/elektron-xidmetler.html) təmin edilmişdir.